
Mijn naam is Leroy Beverwijk en ik ben sinds september 2018 werkzaam bij Spijkerman bv als Commercieel medewerker binnendienst. Ik heb destijds voor Spijkerman gekozen omdat het totaalplaatje voor mij klopte. Vooral de mogelijkheden binnen het bedrijf spraken mij aan.
Wat mij binnen het bedrijf zo erg aanspreekt is het “wij”-gevoel. We zijn een team. We willen elkaar, waar nodig, ondersteunen en begeleiden. De manier waarop iedereen elkaar benadert in de communicatie binnen het team is positief. We kraken elkaar niet af, maar geven elkaar opbouwende kritiek waardoor we samen verder kunnen groeien. Bovenstaande punten dragen bij aan het feit dat ik een groot hart voor de zaak heb en een drive om onze klanten zo goed en compleet mogelijk van dienst te zijn.
Ik vind het zeer belangrijk om een goede verstandhouding, openheid en duidelijke communicatie te hebben met de klant. Ik ben al jaren actief in klantcontact en voel mij als een vis in het water als ik met relaties/klanten mag communiceren of adviseren. Ik denk graag in oplossingen in plaats van problemen.
Een belangrijke pijler binnen Spijkerman is innovatie. In mijn ogen betekent het blijven zoeken naar oplossingen om zaken nog efficiënter te laten verlopen of om te vernieuwen. Innovatie betekent uitdaging. Innovatie moet namelijk ook tijds- en kostenbesparend zijn. Op die manier blijf of word je steeds aantrekkelijker voor klanten.
Wie kan ik nog meer van dienst zijn?
– Leroy Beverwijk